Kinduo 2 - Frostbite
Kinduo 2 is een lokale coöpgame waarin twee elementaire vrienden met unieke vaardigheden elkaar moeten helpen om obstakels te overwinnen!
Elk personage heeft een unieke vaardigheid waardoor de game uitdagender en leuker wordt.