Kingdom Tales 2
Lang geleden was er een koninkrijk geregeerd door een eerlijke koning, Arnor. Zijn dochter Dahla was de mooiste en slimste van het land. Edele heren uit vele koninkrijken smeekten de koning om de hand van zijn dochter. Niemand was goed genoeg voor zijn Dahla. In het absolute geheim waren de jonge smid Finn en Dahla echter verliefd. Totdat op een dag hun geheime liefde werd onthuld! De koning was woedend!
Doe mee met de expeditie van de bouwers en architecten van de koning op hun nobele zoektocht! Verken, verzamel, produceer, ruil, bouw, repareer en werk voor het welzijn van al je onderwerpen. Maar pas op! De hebzuchtige graaf Ohli en zijn spionnen slapen nooit!