Kingdom of Arcadia
Sam is een gewone jongen die van videogames houdt. Net als zijn vader, die een passie heeft voor oude games. Maar wanneer Sam de arcadekast van zijn vader probeert, wordt hij plotseling naar binnen getrokken waar hij zelf de hoofdrol speelt in zijn eigen pixelavontuur. Maar kan hij terug naar huis komen? Help Sam om de vloek die over Arcadia ligt te verwijderen en veilig terug naar huis te gaan voordat het te laat is!
Kingdom of Arcadia is een Metroidvania-avontuur met vijf levels, elk met verschillende missies. Sam komt allerlei verschillende vijanden tegen, enorme bazen en andere obstakels in dit gepixelde avontuur in retro stijl. Gelukkig kan hij in level omhoog gaan en nieuwe spullen in winkels kopen om dit intimiderende avontuur aan te kunnen!