Kirby Fighters 2
Maak je klaar voor de strijd met meerdere Kirby's! Kies je favoriete kopieerkracht en vecht voor wat je waard bent in Kirby Fighters 2, een gloednieuwe vechtgame voor de Nintendo Switch!
Dankzij de eenvoudige besturing en makkelijk te leren aanvallen kan iedereen van Kirby Fighters 2 genieten, of ze nu vaker vechtgames spelen of niet. Duik direct in de actie en ontdek welke kopieerkracht het beste bij jouw speelstijl past!
Kies een van Kirby's unieke kopieerkrachten of een van zijn vrienden. Elk personage geeft je andere aanvallen op het slagveld, dus experimenteer erop los om te ontdekken welke het beste bij jouw speelstijl past. In het begin kun je uit een aantal kopieerkrachten kiezen, maar gaandeweg speel je er steeds meer vrij. Welke kies jij als eerste?
Durf jij de toren te beklimmen? Vorm een team met een door de computer gestuurde partner of een van je vrienden op één Nintendo Switch*** en vecht tegen hordes vijanden terwijl je steeds hoger komt. Verzamel onderdelen van de Partnerschietster om samen met je teamgenoot krachtige aanvallen te ontketenen en behaal de overwinning op elke verdieping tot je de top hebt bereikt!
Als het bewijzen van je vechtlust tegen anderen meer jouw ding is, laat Kirby Fighters 2 je het opnemen tegen iedereen! Speel met maximaal drie vrienden op één Nintendo Switch, of lokaal draadloos* of online** op meerdere spelsystemen, in teams of in een ieder-voor-zich-strijd. Lukt het jou als laatste over te blijven?
Met alles wat je in Kirby Fighters 2 doet, verdien je vechterspunten, ongeacht welke spelstand je speelt. Verzamel zo veel mogelijk punten om coole extra's vrij te spelen, zoals nieuwe kopieerkrachten, nieuwe levels, speciale voorwerpkaarten om in de Toren der Gevechtspartners te gebruiken en zelfs nieuwe hoofddeksels!
Als je al eens een Kirby-game op de Nintendo Switch hebt gespeeld, kun je nog meer content krijgen! Je kunt namelijk unieke kostuums vrijspelen voor in Kirby Fighters 2 als je opgeslagen gegevens op je Nintendo Switch hebt van Super Kirby Clash of Kirby Star Allies.