In Kiting Cat, bereid heerlijke maaltijden voor je katachtige klanten door karren te verplaatsen, ingrediënten te snijden, mengen en bakken om het perfecte gerecht te maken. Elk niveau vereist precisie en planning, omdat je goed moet letten op de bestellingen en ingrediënten voordat je begint met koken. Bedien je gesnorde klanten met snelheid en precisie om ze tevreden te houden!
Deze schattige pixelart-game biedt 40 levels vol culinaire uitdagingen, met 4 unieke biomen: de bruisende stad, een ontspannend strand, een mysterieus bos en een vurige vulkaan. Met meer dan 10 verschillende recepten om te beheersen, waaronder gegrilde biefstuk, sushi, pizza en meer, test elk level je kook- en puzzeloplossende vaardigheden.