Kitten Hero is een snelle actieplatformgame waarin je een ontzettend schattige kleine kat bent die probeert zijn menselijke vriend(in) te redden die ontvoerd is door boosaardige kunstmatige intelligentie.
Help het kitten zijn mens en andere kittens te redden die opgesloten zitten in een ruimteschip dat wordt bestuurd door een krachtige supercomputer. Daarvoor moet je springen, klimmen en rennen door 80 levels boordevol dodelijke spietsen, zagen, raketten en meer.