Kittengumi: The Sakabato's Thief
Kittengumi: The Sakabato Thief is een visuele roman die ons meeneemt naar een alternatief Japan (Gapon) waar de hoofdrolspelers, een kat en een panda die denkt dat hij een kat is, de dief van de sakabato zullen moeten vinden, een van de schatten van de Kittengumi - een groep samoeraikatten die waakt over de veiligheid van Nyedo (Edo), waartoe ze behoren.
Dit wordt de eerste officiële missie van de personages en tijdens dit avontuur zullen ze met veel personages communiceren en, afhankelijk van de beslissingen, zal het verhaal zich langs verschillende wegen ontwikkelen, niet allemaal met een happy end.
The Sakabato Thief is de eerste van een verzameling visuele romans die verschillende verhalen vertellen met de leden van deze groep in de hoofdrol.
● Bepaal hoe het verhaal verder gaat en ontdek de 10 verschillende eindes: jouw beslissingen zijn belangrijk en bepalen het pad dat Ryuudama en Kumaneko kiezen. Lukt het jou om de dief te pakken te krijgen? Komen ze er ongedeerd uit? Ga jij alle personages ontmoeten?
● Volg het verhaal vanuit elke ontgrendelde scène: je kunt het verhaal hervatten vanuit de scènekiezer en alle varianten uitproberen zonder telkens opnieuw te hoeven beginnen.
● Soundtrack met Japanse instrumenten: de soundtrack is zorgvuldig gemaakt met historische instrumenten die je tijdens het avontuur zullen begeleiden.