Het doel is heel eenvoudig: elk level bevat verschillende ongekleurde pixels en het is jouw taak om ze in te kleuren. Elk pixel is genummerd; dit nummer komt overeen met een kleur op je palet. Selecteer een kleur van je palet en schilder alle bijbehorende pixels in. Kleur alle pixels van een level in met de juiste kleur om het level te voltooien!
RPGboek: geïnspireerd door rollenspellen, zwaarden, kisten en andere gamegerelateerde items.
Emojiboek: probeer deze gezichten en pictogrammen in te kleuren die u zeker zult herkennen.