Kleurpixels: Collectie 4
Het doel is heel eenvoudig: elk level bevat verschillende ongekleurde pixels en het is jouw taak om ze in te kleuren. Elk pixel is genummerd; dit nummer komt overeen met een kleur op je palet. Selecteer een kleur van je palet en schilder alle bijbehorende pixels in. Kleur alle pixels van een level in met de juiste kleur om het level te voltooien!
Pretparkboek - Elke afbeelding is van iconische pretparktaferelen! Pak wat suikerspin of maak een ritje in je favoriete parkattracties in dit nieuwe boek!
Retroboek - Elke afbeelding toont items of pictogrammen die de ouderwetse, coole retrogeschiedenis vertegenwoordigen! Een kijkje in het coole, vintage, nog niet zo lang geleden verleden!
Edelstenen- en mineralenboek - Glanzende edelstenen, fascinerende mineralen en nuttige ertsen! Duik in de grond en zie welke wonderen je te wachten staan.
Steampunkboek - Alles industrieel, maar op een fantastische manier bedacht! Voertuigen, uitrustingen en punkachtige outfits zijn er in overvloed!