Het doel is heel eenvoudig: elk level bevat verschillende ongekleurde pixels en het is jouw taak om ze in te kleuren. Elk pixel is genummerd; dit nummer komt overeen met een kleur op je palet. Selecteer een kleur van je palet en schilder alle bijbehorende pixels in. Kleur alle pixels van een level in met de juiste kleur om het level te voltooien!
Tarotboek - Ontgrendel de geheimen van uw toekomst met dit boek, elke afbeelding is een gestileerde Tarotkaart! Alle afbeeldingen hebben dezelfde grootte, 100-171px, om het gevoel van een kaartspel te behouden. Kleur in om uw profetie te onthullen!
Monstersboek - Geïnspireerd door monsters in alle soorten en maten; verwacht mythische wezens, gigantische monsters, wezens van de bodem van de oceaan en wezens uit de ruimte.
5 Halloweenboeken - De griezelige, de gekke, de mysterieuze en de spookachtige. 5 hele boeken om het occulte en macabere, het mythologische en angstaanjagende te vieren.