Knight Squad is een waanzinnige en chaotische arenagame voor maximaal acht spelers, die menig vriendschap op het spel zet. Neem het op tegen bestaande vrienden en toekomstige 'vrijanden' in super grappige spelstanden, zoals Last Man Standing en Middeleeuws voetbal. En dat allemaal met alleen maar wapens uit de Middeleeuwen… en laserpistolen… en miniguns.