Knight Swap is een minimalistische puzzelgame gebaseerd op het oude schaakprobleem van het wisselen van ridders op een bord.
Het doel in elk level is om de tegengestelde ridders te verplaatsen naar waar de anderen worden geplaatst (en vice versa) met behulp van de kenmerken van het bord.