Noordelijk Québec, 1970. Een bizarre mist - de Brume - snijdt een landelijk mijndorpje af van zijn gemoedelijke werkelijkheid en verstoort balans van de natuur. Maar waar komt de mist vandaan?
Stap weer in de schoenen van rechercheur Carl Faubert terwijl hij dieper in de surreële mysteries van Kona duikt.
Trek door de besneeuwde landschappen van Noordelijk Canada en ontdek dat je niet helemaal alleen bent. Vind andere gestrande mensen - zowel slachtoffers als overlevenden van een verwoestende lawine - en ontdek de duistere, verborgen waarheid van de Brume.