Korean Rail Driving Tour LRT Busan-Gimhae
Dit spel is een spoorwegsimulatiespel waarmee je het daadwerkelijke spoorwegbedrijf kunt ervaren op basis van videobeelden van de rijrichting van een echte trein.
De fase van dit werk vindt plaats op de Busan-Gimhae lightrailtrein die rijdt in de westelijke regio van Busan, de op een na grootste stad van Korea.
De trein rijdt door 21 stations en de totale lengte van de lijn bedraagt 22,4 km.
Enorm volume! Je kunt meerdere keren genieten van de hele busan-Gimhae lightrailroute, zowel in voorwaartse als achterwaartse richting!
Het ondersteunt drie afspeelmodi: sectionele rijmodus, algemene rijmodus en rijden in weergavemodus.
Bezoek het westelijke deel van Busan, Zuid-Korea op elk gewenst moment vanuit huis!