Kosmokrats is de komische avonturengame zonder zwaartekracht! Bestuur je drone. Maak nieuwe vrienden. Construeer een utopie. Bouw een machtige ruimtevloot. Verdien aardappelen. Vorm je eigen verhaal. Het lot van de mensheid hangt van jou af, kameraad!