Krimson is een uitdagende, grimmige en ritmische platformgame met elektronische heavymetalmuziek. Je bent een onbekend gebroed dat zich een weg zoekt door een helse wereld die ritmisch op de muziek beweegt. Eén verkeerde zet kan je dood betekenen, maar gelukkig zijn er genoeg checkpoints en sterf je een snelle dood.