Krut: The Mythic Wings
Krut: The Mythic Wings is een snelle hack-and-slash sidescrolling actie-platformer gebaseerd op de Thaise digitale animatiefilm „Krut: The Himmaphan Warriors” uit 2018, over het avontuur van een Garuda-krijger op het betoverde eiland Himmaphan.
In een wereld vol mythische wezens en magie is het genadeloze ogerleger het land van de Garuda binnengevallen. Het Garuda-leger is verslagen en de hoofdstad is gevallen. Na deze uitzichtloze vernieling komt een zwaargewonde krijger op een mysterieus betoverd eiland terecht dat Himmaphan heet. Hij ontmoet daar een mysterieuze figuur die hem een krachtig artefact toevertrouwt: de mythische vleugels. Volgens de legende heeft een legendarische held de vleugels eeuwen geleden tijdens de Grote Oorlog gebruikt om vrede in het land tot stand te brengen. Nu is het tijd voor een nieuw avontuur.