Kwaidan ~Azuma manor story~
Verken de krochten van Landgoed Azuma. Bevecht duivelse Yoki terwijl je vallen ontwijkt en doortrapte puzzels oplost om de familie Azuma te redden.
Kwaidan combineert klassieke 3D horror-actie met een point-and-click adventure om zo een nostalgische maar verfrissende ervaring te creëren. Bij gebrek aan geweren moet je strategie gebruiken om de Yoki van dichtbij te verslaan met traditionele wapens zoals de naginata, magatama en een spiegel met een dodelijke aura.
Tijdens je verkenning van het landgoed kun je een cursor tevoorschijn halen om verdachte plekken te onderzoeken en zo items te vinden die je helpen bij je zoektocht. Kwaidan is een unieke combinatie van actie en avontuur met genoeg spanning om je op het puntje van je stoel te houden.
De retro graphics doen denken aan klassieke spellen uit begin 2000, gepresenteerd als een filmrol. Kies tussen Origin Mode met authentieke "tank-controls" of Modern Mode met standaard analoge beweging en nieuwe, subtiele cel shading.