LET'S THROOOW! Street Basketball Simulator
Maak je klaar voor een spannend basketbalavontuur! Test je vaardigheden en word een meester in dit verslavende spel.
Je doel is simpel: gooi de bal in de basket. Maar laat je niet misleiden door de eenvoud! Met elk niveau zal de moeilijkheidsgraad toenemen, waardoor steeds meer nauwkeurigheid en vaardigheid van u wordt verlangd. Test je vaardigheden op verschillende podia, die elk een unieke reeks obstakels bieden. Naarmate je verder komt in het spel, zullen je vaardigheden toenemen en zul je steeds moeilijkere schoten kunnen uitvoeren.