LISA: The Joyful - Definitive Edition is de onlangs bijgewerkte afsluiting van de eigenzinnige side-scrolling RPG LISA-serie. Verken Olathe als Buddy in je zoektocht om de wereld te straffen die je verkeerd heeft behandeld. Leer onderweg over Olathe, je familie en de monsters en machthebbers. De wereld is erop uit om je te pakken te krijgen... GET. HET. RUG.
De Definitive Edition brengt nieuw bloed in de game met bijgewerkte gevechtssystemen, 6 gloednieuwe Warlord-vaardigheden, nieuwe border art-overlays, muziekspeler, pijnloze (gemakkelijke) modus en nieuwe geheimen om te verkennen.