De bekroonde puzzelgame die geproduceerd is door de legendarische Tetsuya Mizuguchi komt naar de Nintendo Switch! Dit is een HD-versie van de originele game. LUMINES REMASTERED brengt geluid, licht en puzzelactie op een prachtige manier bijeen in deze verslavende en makkelijk te spelen game.
Je bevindt je te midden van energieke blokkenactie terwijl de pompende beats door je lijf gieren. Speel LUMINES REMASTERED onderweg in de handheldstijl, of thuis in de tv-stijl en tafelstijl.
Voel het geluid: speel in meer dan 40 scenario's met elektronische sferen, van rustig tot snel. Wissel tussen skins in een nieuwe spelstand Shuffle zodra je er meer hebt vrijgespeeld.
Voel de trilling: zet Trance Vibration aan en sluit tot vier Joy-Con-controllers aan om de bas door je lijf te voelen gaan.