Labyrinth Legend
Net onder de oppervlakte van het koninkrijk Kanata ligt een raadselachtig labyrint dat onnoemelijke schatten bewaakt. Wie anders dan jij waagt zich in de grenzeloze kerkers, waar beesten en geheimen in overvloed zijn?
Maar vrees niet, avonturier, want je zult niet alleen zijn. Speel als een van de drie klassen met verschillende vaardigheden, en neem een bondgenoot met je mee in co-op modus.