Ik moet deze beslissing alleen nemen, en heel snel. Het probleem is dat ik niet weet hoe. Ik heb nooit kunnen ontdekken waarom ik doe wat ik doe. Niet echt.
Jij bent Neil Conrad, CDI-agent. Wakker geschud door het nieuws van een moord, stort je je op een zaak die spoedig je leven en het hele zonnestelsel op z'n kop zal zetten. Stel vragen, verzamel bewijsmateriaal en pas de stukken in elkaar tot de lelijke waarheid zich openbaart... of niet.
Sommige vragen hebben geen juist antwoord. Verraad je een vriend om je gezin te beschermen? Breng je een geliefde in gevaar in ruil voor de openbare veiligheid? Bewaar je de vrede of onthul je de gruwelijke, wereldschokkende waarheid?