Van de makers van Eternum EX, in samenwerking met Gone Mad studio.
Lambs on the road is een survival horror verhaal van een vader op zoek naar haar dochter.
Help John om haar dochter, Mary, te vinden door verschillende gevaren, verloren in een post-apocalyptische wereld waar de chaos regeert.