Een point-and-click-avontuur van internetescapisme
In Land of Screens begeleid je Holland op haar nieuwe missie om de verzadiging van sociale media te vergeten en echte relaties te ontdekken door de hulp in te roepen van een paar nieuwe vrienden, wat synthy chiptune-jams en de onnavolgbare chemie van kleine kinderen en schattige dieren.