Last Stop, geschreven en ontwikkeld door Variable State, de makers van het bekroonde Virginia, vertelt drie onderling verbonden verhalen met drie speelbare hoofdpersonages.
Last Stop is volledig ingesproken, met urenlange dialoog en een stemmencast van tientallen, met optredens van enkele van de slimste talenten in het Verenigd Koninkrijk van vandaag, waaronder rijzende sterren Lulu Simpson als Molly Smith en Kassian Akhtar als Dylan Hughes.
Last Stop bevat een originele soundtrack van de met een BAFTA bekroonde componist Lyndon Holland, uitgevoerd door het Prague Philharmonic Orchestra.