Legend of Mana
Ga op een zoektocht om de mystieke Manaboom te vinden die je in een droom gezien hebt, voordat je ontdekte... dat de wereldkaart leeg is! Op je reis vind je speciale artefacten. Zet deze naar keuze ergens op de kaart om stadjes en dungeons tot leven te brengen en het verhaal verder te helpen.
Maak kennis met een kleurrijke cast personages, neem het op tegen afschuwelijke monsters en voltooi missies in de enorme wereld Fa'Diel. Niet alleen is de muziek opnieuw gearrangeerd voor deze remaster, je kunt ook afwisselen tussen de nieuwe en de originele soundtrack. Verder zijn er andere functies toegevoegd, zoals de mogelijkheid om confrontaties met de vijand uit te zetten en de nog nooit uitgebrachte minigame "Ring Ring Land".