Legendary Heroes is een realtime RPG/strategiespel met MOBA-elementen. Bescherm je torens en verpletter je tegenstanders!
Speel met 10 verschillende helden, elk met 4 speciale vaardigheden. Verdien XP, upgrade je krachten en word sterker, sneller en resistenter. Snelle en intense wedstrijden op 30 verschillende kaarten die unieke uitdagingen met zich meebrengen voor alle spelers - veteranen of nieuwelingen.