Leopoldo Manquiseil
De creatieve vrijheid is verdwenen en slechts een handvol onafhankelijke studio's lijken zich te verzetten.
Sorry, we kunnen zijn identiteit momenteel niet bekendmaken. Hij gaat schuil onder de naam "Leopoldo Manquiseil".
Na de uitbuiting en stress die Leopoldo ondergaat tijdens zijn dagelijkse werk bij Badland Games, gebeurt er iets vreemds als hij thuiskomt. Wanneer hij wakker wordt, voelt hij zich anders dan normaal. Hij voelt zich sterker. Het voelt alsof hij... superkrachten heeft! Het lijkt of het lot al een "uitverkorene" heeft gekozen, dus nu is het aan jou om in de huid van Leopoldo te kruipen. Spring, klim, schiet... Doe er alles aan om de vrede te herstellen.
Gelukkig hoeft Leopoldo de klus niet in z'n eentje te klaren: hij kan rekenen op de hulp van belangrijke personages uit de industrie, zoals "Gonzo" Suarez, Luis Quintans, Sara Borondo, Bruno Sol, Ramón Nafria of Santi Valero.
“Leopoldo Manquiseil is een klein eerbetoon aan een van de grootste namen uit de Spaanse videogame-industrie: David Santos.