Sta op in Let's! Revolution!, een roguelite puzzel mash-up die logische puzzels combineert met turn-based tactieken.
Speel een dodelijk spel verstoppertje en achtervolg de kwaadaardige koning door het betoverende land van Beebom.
Verzamel onderweg meer dan 100 voorwerpen en vaardigheden voor een laatste krachtmeting met de koning zelf in Beebom City.
Duik in de prachtig geïllustreerde en met de hand geanimeerde wereld van Beebom in deze debuutgame van het bekroonde animatiehuis BUCK. De originele soundtrack en het sounddesign van Antfood brengen Beebom tot leven als een kleurrijke wereld vol geluid.
De Charger, een krachtpatser die verwoestende aanvallen ontketent maar die naar verborgen tegels moet blijven gaan om energie te winnen.
De Shadow, die sluwe voorwerpen als rookbommen en slaappijltjes gebruikt om vijanden te slim af te zijn.
GA DIEP: Voor elke klasse zijn 5 NG+-niveaus te ontgrendelen, dus ook de vaardigheden van ervaren spelers wordt flink op de proef gesteld.