Dit antizwaartekrachtbalspel is al tijden een verboden sport in Shine City. De groep die het spel nog steeds speelt, wordt de Lethal League genoemd. Hoewel het spel overal verboden is, zijn er nog steeds spelers en crews die het tegen elkaar opnemen om respect te winnen binnen dit illegale circuit.
Het doel van het spel is om elkaar te raken met de bal. Je kunt de bal op verschillende manieren manipuleren om zo de juiste dodelijk hoek te vinden. Daarnaast kun je de speciale moves van de personages gebruiken om je tegenstander op het verkeerde been te zetten. Elke keer dat de bal geslagen wordt, gaat deze sneller. Dit heeft als gevolg dat de bal met extreme snelheden over het scherm schiet. Als de bal jouw kleur heeft, ben je veilig, maar op hoge snelheden kunnen de rollen zomaar binnen een fractie van een seconde worden omgedraaid.