8/10 - "Een sfeervolle, meeslepende ervaring" – Nintendo Life
Welkom in een nieuwe wereld. Waarheid en vrijheid zijn uitstervende. De revolutie is nabij. Kom in opstand, kom op voor je vrijheden.