Liege Dragon
Nu dat Abigore de kwaadaardige draak terug tot leven is gekomen, is het hele koninkrijk van Blaze in verwarring gestort. Yuran, die zijn geheugen heeft verloren, zie hoe een dorp vernietigd wordt, en gaat naar de hoofdstad in de hoop iets te vinden om te doen in deze tijd van vernietiging.
Vecht met monsterhordes in beurt-gebaseerde gevechten en maak gebruik van toverstenen om vaardigheden te leren! Vecht tegen vijanden als team met Unison als verbinding tussen de bondgenoten. Er is nog meer om van te genieten in dit magische avontuur, zoals verscheidene zoektochten, wapens om te upgraden, en een monstergids om te voltooien!