Life is Strange: Double Exposure
Max Caulfield, de huisfotograaf van de prestigieuze Caledon University, stuit in de sneeuw op het stoffelijk overschot van haar vriendin Safi.
Om haar te redden, probeert Max de tijd terug te spoelen – een kracht die ze al jaren niet heeft gebruikt. Maar in plaats daarvan opent ze een doorgang naar een parallelle tijdlijn waarin Safi nog leeft, maar in groot gevaar verkeert!
Max beseft dat de moordenaar snel zal toeslaan – in beide versies van de werkelijkheid.
Max raakt verzeild in een bloedstollend, bovennatuurlijk moordmysterie, waarin ze meer gevaar loopt dan ooit!
Max wordt op de huid gezeten door een detective die van geen ophouden weet, en de moordenaar van Safi komt met elke aanwijzing dichterbij. Zal Max lang genoeg in leven blijven om het onmogelijke te doen?
Verken twee versies van een bruisende wintercampus, vol aanwijzingen, geheimen en moeilijke keuzes.