Light Tracer is een puzzelplatformgame waarin de speler als goddelijk wezen een prinses moet helpen de enorme toren van Bellbatis te beklimmen.
Deze innovatieve en creatieve variant op het populaire platformgenre biedt speler een heel nieuwe game-ervaring.
Light Tracer bestaat uit zeven verschillende hoofdstukken die je meenemen naar zeven verschillende werelden, van Gravity World tot Mechanica World, van ijzige vlaktes tot het hemelse Angelic City.
Geniet van het mysterieuze verhaal over de vastberaden prinses en de goddelijke krachten van de speler. Voltooi de levels om meer de ontdekken over de prinses, haar relatie met de speler en de mysterieuze ziekte die haar land heeft getroffen.