Light of Life
Light of Life is een uitdagende precisie-platformgame over een elf genaamd Elanor die over een geweldige kracht beschikt!
De magische Levensfragmenten zijn gestolen door kwaadwillende goblins en nu moet Elanor haar vertrouwde boog gebruiken om ze terug te halen.
Met ruim 100 handgemaakte levels vol schattige, kleurrijke pixelart biedt Light of Life een leuke uitdaging voor iedereen.