Een oude legende, een vervloekt kasteel omringd door doornstruiken, een door vreemde wezens bewoond bos en een vriendelijke prinses. En, natuurlijk, een moedige prins!
Uit deze ingrediënten bestaat Little Briar Rose. In dit bijzondere avontuur met glas-in-lood-graphics help je een hele dynastie aan prinsen om hun missie te volbrengen. Wees voorzichtig, want er kan er maar eentje slagen!