Speel mee en word de KAMPIOEN van de Little League Baseball World Series! Stel je team samen en laat zien wat je te bieden hebt terwijl je strijdt in de knock-outcompetitie om kampioen te worden in de Little League Baseball World Series. Of ga meteen van slag in de Quick Play-modus. Speel samen met je vrienden een spannend lokaal muliplayertoernooi voor vier spelers. Bepaal je eigen regels, selecteer de stadions en teams, en geef alles om als winnaar uit de bus te komen!
In Little League World Series Baseball 2022 kun je helemaal je eigen stijl kiezen! Pas het uiterlijk, de uitrusting en de slagstijl van je team aan! Kies supervaardigheden als Slow Time en Bat Tank om de wedstrijd in jouw voordeel te beslissen. Je kunt ook stickers verdienen om spelers te boosten om een nog krachtiger team te vormen!
Beleef de intense, inacteractieve spelmomenten van Little League Baseball, waarin je zelf slidings, vangballen, homeruns en meer moet maken om jouw team het voordeel te geven dat je nodig hebt om de overwinning uit het vuur te slepen!