Little Mouse's Encyclopedia + Cat's Cosmic Atlas
Little Mouse's Encyclopedia is ideaal voor geboren ontdekkingsreizigers. Dwalend over de levendige planken, vind je zelf dieren en planten. Met behulp van een vergrootglas kunt u kaarten onthullen die interessante informatie en tekeningen bevatten.
Educatieve waarden zijn naadloos verweven in de ervaring. Vergroot je kennis over andere werelden en sterren. Leer fascinerende feiten over elk hemellichaam dat je tegenkomt. Verdien badges om je ontdekkingen bij te houden.