INTERACTIEVE ENCYCLOPEDIE
Little Mouse's Encyclopedia is ideaal voor geboren ontdekkingsreizigers. Dwalend over de levendige planken kom je alleen dieren en planten tegen. Met behulp van een vergrootglas kun je kaarten onthullen die interessante informatie en tekeningen bevatten.
Met een dappere muis verken je het gebied rond zijn hol, wandel je door het bos, sluip je door de tuin en zwem je in de vijver. Op elk van deze plaatsen wachten unieke soorten dieren en planten op u. Tijdens je omzwerving kom je meer dan 160 unieke soorten tegen, waarover je iets interessants kunt leren.
Samen met de jongen en de robot gaan we veel avonturen beleven: we ontmoeten een dinosaurus die van snoep houdt, genieten van een zeereis en proberen een speelse kat te redden. Dat alles op veel verrassende plekken!
Deze keer zullen we een meisje en haar ongewone vriend vergezellen - Alpacorn (half alpaca, half eenhoorn). We reizen naar het land van zoetigheden, naar de diepten van de zee om zeemeerminnen te worden en in de sneeuw te spelen en zelfs de ruimte te verkennen!