Little Noah: Scion of Paradise
Creëer unieke teams en combo's van meer dan 40 rekruteerbare bondgenoten in deze relaxte, meeslepende game!
Port Manacloud - een land dat zijn macht en welvaart te danken heeft aan zijn alchemisten. Noah, een hoogbegaafde alchemiste, ontdekt tijdens een reis in haar luchtschip mysterieuze zwevende ruïnes. Als ze dichterbij komt, springt er een kat aan boord. De kat beschuldigt Noah ervan de ruïnes te willen plunderen en ontketent een storm die haar schip laat neerstorten. Noah gaat de ruïnes in, op zoek naar onderdelen om haar schip te repareren...
Verken kerkers die met elke speelbeurt veranderen en versla onderweg vijanden. Gebruik rekruteerbare bondgenoten, de 'Lilliputs', en voorwerpen die je hebt verzameld om de eindbazen in de ruïnes te verslaan. Mocht je het loodje leggen tijdens je avonturen, vrees dan niet: je kunt de voorwerpen die je hebt verzameld, gebruiken om Noah weer op te lappen en sterker dan ooit terug te laten komen!
Tijdens je avonturen in de ruïnes verzamel je mana om de faciliteiten aan boord van je luchtschip te repareren en upgraden. Deze faciliteiten leveren boosts op die van pas zullen komen bij je volgende avontuur. De boosts verschillen per faciliteit, dus jij bepaalt hoe je Noah wilt helpen.
Rekruteer de Lilliputs die je hebt verzameld voor je team om kerkers mee te betreden. Je aanvalscombo's zijn afhankelijk van de volgorde van je opstelling. Kies uit meer dan 40 Lilliputs om je team aan te passen en je krachten te maximaliseren.