Little Racer
Little Racer is een dynamisch racespel en grandioos avontuur wat je helemaal terugbrengt naar je jeugd. Geniet van verschillende circuits, ontwijk hindernissen en race om te winnen. Kies een kart, stap in en begin aan een wilde rit!
Kies een van de vele kleurrijke circuits: race door de lucht, de woestijn of zelfs over lava! Speel de campagnestand om circuits voor de Partystand en nieuwe auto's vrij te spelen Speel tegen de computer of je vrienden. Je kunt maximaal met z'n vieren spelen! Klim in je voertuig en heers op het circuit!