Verhaalstand (1 speler)
Little Triangle is een platform-actiegame. Qua besturing hoef je niets anders te doen dan te lopen en te springen. Maak hier gebruik van om levels te voltooien door de unieke vijanden en bazen te verslaan!
Speel samen of tegen elkaar. In Combat kun je levels verkennen met je vrienden! In Co-operation kunnen twee spelers samen de verhaalstand spelen. De verhaalstand zal gedeeltes bevatten die hier speciaal op zijn aangepast.