Plan je worsteling: Plaats strategisch gebouw-, terrein- en vijandkaarten langs elke lus om je eigen gevaarlijke pad te bouwen. Vind het evenwicht tussen de kaarten om je overlevingskansen te vergroten en tegelijkertijd waardevolle loot en middelen voor je kamp te verzamelen.
Plunderen en upgraden: Schakel gevaarlijke wezens uit, bemachtig betere loot die je direct kunt gebruiken en speel onderweg nieuwe voordelen vrij.
Red de verloren wereld: Versla een reeks genadeloze wachterseindbazen in een meeslepende saga om de wereld te redden en de tijdlus van de Lich te doorbreken!