Looped: Love at first sight
"Looped" is een kort interactief verhaal waarin je mini-puzzels oplost om een vredig verhaal over liefde, raketten en tijdreizen te vorderen.
Er verschijnt plotseling een zwart gat in de woonkamer van een jonge vrouw. Een bewusteloze man valt eruit. Hij opent zijn ogen en het is liefde op het eerste gezicht. Of is dit het eerste gezicht?
"Looped" is gebaseerd op de bekroonde korte film met dezelfde naam, waarbij de film gebaseerd is op het korte verhaal dat verschijnt in het boek "Ouvertyr och andra sagor för nästan vuxna", geschreven door Thomas Costa Freté in 2022.