Lootbox Lyfe+
Lootbox Lyfe is een Metroidvania met bewegingsbehendigheid als kern van z’n gameplay. Red je soortgenoten door een verlaten wereld vol platform-obstakels te verkennen.
Je ontwaakt uit een lange slap en ziet hoe je ooit zo geliefde wereld in puin ligt. De veroorzaker van deze ramp? Lootboxen!
Is er een manier om je ras in oude glorie te herstellen? Of is deze wereld voorgoed verloren dankzij de monopolistische inspanningen van de gemene Shadowleaf?
Speel de ultieme versie van Lootbox Lyfe met een verbeterde gebruikersinterface, visuele verbeteringen, verbeterde stabiliteit, verbeterde prestaties, betere levelbalans en een geheel nieuw level aan het einde van het spel dat je vaardigheden uitdaagt als nooit tevoren!