Een vrouw, opgeroepen door een excentrieke man om deel te nemen aan een project in een oud hotel ergens in Centraal-Europa, raakt verstrikt in een spel van illusies, dat steeds gevaarlijker en surrealistischer wordt.
Nu ben jij uitgenodigd om in hetzelfde verhaal te vallen, in een niet-lineair mysterie met een immense hoeveelheid handgemaakte puzzels, die je voortdurend voorzien van nieuwe raadsels om op te lossen, elk leidend naar een beter begrip van het raadsel van Lorelei and the Laser Eyes.