Lost Artifacts: Soulstone
Nadat de Soulstone is gestolen tijdens een veiling in het nationale museum, waren Claire en haar helpers getuige van de heropleving van het terracottaleger. De keizer wil de wereld overnemen door een draak te laten ontwaken uit de krater van een vulkaan, maar onze helden denken daar anders over. Ga op reis door een land vol mythen in de spannende casual strategiegame Lost Artifacts: Soulstone.