Lost Artifacts: Time Machine
Een mysterieuze schurk gebruikt een tijdmachine om alles op zijn pad te vernietigen. Hij wil de priester, de koning van Atlantis en de oude keizer teruggeven, zodat hij ze kan gebruiken om een nieuwe wereldorde te creëren! Claire en haar vrienden moeten uitvinden wie de schurk is en hem en al zijn volgelingen tegenhouden.
Maak een reis door een wereld vol uitgestorven wezens en fantastische technologieën in de spannende casual-strategie Lost Artifacts.
Veel gevarieerde speurtochten, meer dan 50 levels, een leuke verhaallijn, eenvoudige en opwindende gameplay en een fantasiewereld - dit alles wacht je nu alvast! Creëer portalen, herstel epische gebouwen, zoek uitgestorven dieren, overwin uitdagingen en beheer middelen. Met eenvoudige bedieningselementen en een duidelijke zelfstudie leert u eenvoudig de basis van het spel.