Hoe ver zou een vader gaan om het leven van zijn dochter te redden? Als zijn naam Fenton Paddock is, heel ver: wanneer de verkenner van het Britse leger hoort over de ontvoering van zijn dochter Gwen tijdens een missie aan het Suezkanaal in 1956, beginnen hij en nazi-jager Anna aan een gevaarlijke missie tot ver achter het IJzeren Gordijn. Uiteindelijk moet hij niet alleen voorkomen dat de Koude Oorlog een hete oorlog wordt, hij staat ook voor de keuze om zijn eigen leven op te offeren voor dat van zijn dochter.
Beleef een klassiek point-and-click-avontuur met verbluffende 3D-graphics, een verhaal met een hoog octaangehalte dat volledig nagesynchroniseerd is in het Engels en Duits, gevarieerde taken en puzzels en een vrije keuze uit Joy-Con-, controller- of touchscreenbedieningen. Wees getuige van een fascinerend verhaal dat je vele, vele uren in de ban zal houden.